1. Επισκέψεις σε Μέλη του Συνδέσμου
Με σκοπό την αλληλογνωριμία των μελών καθώς και την απόκτηση νέων εμπειριών / γνώσεων, θα πραγματοποιηθούν επισκέψεις (site visits) σε εγκαταστάσεις (εργοστάσια, γραφεία, κλπ) μελών του Συνδέσμου για όποια μέλη το επιθυμούν. Κατά τις επισκέψεις αυτές, η φιλοξενούσα επιχείρηση θα μπορεί να ξεναγήσει τα μέλη του Συνδέσμου στους χώρους της ή και να παρουσιάσει καλές πρακτικές ή οτιδήποτε άλλο θέμα συνυφασμένο με την Ποιότητα που κρίνεται ως αξιόλογο.
2. Δράσεις / Εκδηλώσεις Μελών
Ο Σύνδεσμος ενθαρρύνει όλα τα μέλη του όπως διοργανώσουν δικές τους εκδηλώσεις κατά την διάρκεια της εβδομάδας Ποιότητας που να απευθύνονται είτε στο προσωπικό τους είτε στους πελάτες ή/και συνεργάτες τους. Μερικές από τις δράσεις που οργανώνονται από άλλες Κυπριακές ή Ευρωπαϊκές επιχειρήσεις δίνονται πιο κάτω για εύκολη αναφορά.
– Οργάνωση κοινών εργαστηρίων με πελάτες ή/και προμηθευτές και το προσωπικό με επικέντρωση στην πρακτική εφαρμογή της ποιότητας (π.χ. χειρισμός παραπόνων, προσφορών, τεχνικών προδιαγραφών, επικοινωνίας).
– Διαγωνισμός εισηγήσεων ποιότητας. Το προσωπικό να εξεύρει τρόπους βελτίωσης της ποιότητας εσωτερικά. Μπορούν να παρουσιαστούν μικρές παρουσιάσεις, videos,και άρθρα που περιλαμβάνουν περιπτωσιακές μελέτες από εμπειρογνώμονες σε θέματα Ποιότητας.
– Παροχή μικρών δώρων σε ομάδες οι οποίες καταφέρνουν να εντοπίσουν τρόπους με τους οποίους θα μπορούσαν να βελτιώσουν την ποιότητα στην εργασία τους με παράλληλη μείωση του κόστους, και πως θα μπορέσουν να εφαρμοστούν στην πράξη την ημέρα Ποιότητας.
– Προγραμματισμός ενεργειών από την Ομάδα Ποιότητας σας, για αύξηση της συχνότητας και περιεχομένου της ενημέρωσης για όλο τον χρόνο.
– Τοποθέτηση αφισών στον χώρο εργασίας και παροχή ενημερωτικού υλικού στο προσωπικό την «ημέρα Ποιότητας» για να ενημερωθεί το προσωπικό.
– Διοργάνωση γευμάτων και σεμιναρίων μάθησης για μηνιαίες συζητήσεις για θέματα ποιότητας που αφορούν όλες τις περιοχές δράσεις της επιχείρησης.
– Επικεντρωμένες Διοικητικές Ανασκοπήσεις που έχουν σχέση με το σύστημα ποιότητας και απόφαση μιας δράσης για μείωση του κόστους λειτουργίας με βάση τα αποτελέσματα μετρήσεων κ.λπ.
– Προώθηση του μηνύματος της ποιότητας σε όλο το προσωπικό και εκπαίδευση του προσωπικού για το πως μπορούν να συνεισφέρουν με διάφορους τρόπους.
Τα Μέλη που Συνδέσμου που ενδιαφέρονται να διοργανώσουν δράσεις Ποιότητας παρακαλούνται όπως συμπληρώσουν το επισυναπτόμενο έντυπο και το αποστείλουν ηλεκτρονικά στο mgregoriou@oeb.org.cy ή στο τηλεομοιότυπο 22 66 94 59 μέχρι τις 30 Νοεμβρίου 2016.